Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 27. března 2010

Nové kolo pro Ondru

Dnes dopoledne jsem tu v předchozím příspěvku psal o tom, jak jsme s Ondrou zkoušeli odrážedlo, jak mu moc nesedí a jak přemýšlím nad zakoupením malého kola, aby Ondra zkoušel šlapat.

Ještě dnes jsem se podíval na nabídku dětských kol a nakonec jsem se rozhodl Ondrovi pořídit vítěze testu dětských kol . Zajeli jsme kolo vyzkoušet a líbilo se nám, i když je mi jasné, že to Ondrovi možná hned nepůjde.



Ondra si kolo vybral, barevně mu ladí k triku a vypadá spokojeně.



Ovšem nejprve se musí naučit šlapat.



Uvidíme, jak nám to půjde. Martínek by bráchovi mohl jít příkladem, protože na kole jezdí raději než chodí.

1 komentář:

  1. Tak jsem koukala na ten test a musím říct, že to je smutný, když z 12 kol vyhojují pouze 2 :-(
    Malýmu cyklistovi hodně štastných kilometrů :-)

    OdpovědětVymazat