Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

středa 21. dubna 2010

Na přívozu a v Podbabě

V pondělí jsem se i díky pěknému počasí rozhodl pokračovat v užívání si radosti dětí. Odvedli jsme Martíka do školky a vyrazili jsme s jeho kolem do opravny. Nějak ti moji malí cyklisti těm kolům dávají zabrat. V pátek jsme byli s Ondrovým kolem, v pondělí pro změnu jinde s Martínkovým (měl rozbitou brzdu). Oprava proběhla rychle, my jsme si mezitím s Ondrou prohlíželi koloběžky. Venku bylo hezky a nám zbývaly zhruba dvě hodiny do vyzvednutí Martínka.

Nejdřív jsme se chvíli dívali přes plot na žirafy a zebry v ZOO. Kdyby měli i přes týden otevřený horní vchod do ZOO, tak asi s návštěvou neváháme. Pak jsme se jeli podívat dál k vodě, zhruba v místech přívozu Podbaba-Podhoří. Uvědomil jsem si, že Ondra ještě na lodičce nejel, takže jsem se dlouho nerozhodoval a okamžitý nápad byl na světě.

Při svojí první cestě se Ondra tvářil ještě trochu nejistě.














Jen škoda, že v Podbabě není víc možností na nějaké vhodné občerstvení. Opět jsem s výletem nepočítal, takže kromě pití jsem s sebou neměl nic k jídlu. Zeptali jsme se místních a navštívili údajně jedinou zdejší hospodu. Je fakt, že ten podnik ve mne nevzbuzoval moc důvěru, ale rozhodli jsme se ho vyzkoušet. Výhodou bylo to, že teprve otevírali a skoro celou dobu jsme byli jediní návštěvníci. Teprve krátce před naším odchodem dorazil první štamgast, sednul si kousek od nás a bez ostychu si hned zapálil. To už jsem měl v sobě celkem chutný steak (je fakt, že jsem trnul, co mi přinesou) a pár zcela nechutných hranolek. Ale účel to splnilo.

Pár fotek, jak se Ondra v hospodě baví hrou s pivními tácky ;-)






Cestou zpátky se už Ondra tvářil jako zkušený námořník a dobře se bavil.






Bylo to fajn. Do těch končin (tedy kromě té hospody) vyrazíme určitě zase brzy znova. Třeba s kolama se projet kolem Vltavy atd.

2 komentáře:

  1. V těchto končinách jsme 8 roků bydleli, tak jsem nostalgicky zamáčkla slzu :-). Bezva, že jste se tam měli také hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ak mozem dat tip na pekny vylet / zo Zamkov (utulok pre psov, konecna busu 236 alebo parkovisko pre auto) okolo Vltavy cca 3km smer Klecany. Tam je ihrisko a privoz do Roztok. V Roztokach v muzeu na zamku super vystava LEGO. Naspet vlakom bud jedna zastavka na Sedlec a privozom spet na Zamky alebo vlakom az na Holesovice. Okolo Vltavy je super pre deti pozorovat vlaky a lietadla, ked lietaju :-) Da sa aj na kole, len jedna cast je neprijemna s kamenami.
    Prajem pekne jarne dni.
    M.

    OdpovědětVymazat