Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

úterý 27. dubna 2010

Rorýsi jsou tady

Martínek si v pondělí cestou do školky všimnul, že už jsou tady rorýsi s jejich nezaměnitelným pisklavým voláním. Zřejmě první "průzkumníci". Pravidelně přilétají kolem 1. května a odlétají začátkem srpna, máme je proto tak spojené s létem.

Odpoledne jsme poprvé vyrazili všichni na "kolečkách". Do obchodu jsem šel ještě pěšky, abych se nemusel pořád přezouvat. Pak jsem si poprvé nasadil brusle a vyrazili jsme. Bylo to fajn, protože už jsem se nemusel za klukama na kolech honit. Jen jsem musel zvolit trasu bez větších terénních nerovností, protože jsem si nedovedl představit, jak bych z kopce brzdil Ondru na kole i sebe na bruslích. Nakonec jsme na mírném kopečku vyzkoušeli i tohle a celkem nám to šlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat