Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 9. července 2010

Pokus o společnou fotku z dovolené

Říkal jsem si, že by bylo pěkné, kdybychom měli z dovolené taky nějakou společnou fotku. Vybral jsem podle mne docela pěkné pozadí (hlavně tam byla možnost pro položení foťáku) a nastavil samospoušť. Kluci však byli natolik rozdovádění, že moje pokusy zcela ignorovali. Respektive Martínek se alespoň díval do foťáku, ale Ondra svůj "vzdor" prezentoval zcela ukázkovým nezájmem.

Takže alespoň já vzorně pózuju na našich společných fotkách.






Fotky jsou od příjemné a dobré restaurace u Pensionu Skalka v Benecku.

3 komentáře:

  1. ..někdy ty spontánní společné fotky jsou mnohem výmluvnější než ty strojené..mně se to moc líbí, jak si každý stojíte za svým :D

    OdpovědětVymazat
  2. Martine, tak to mě pobavilo... u nás je to často stejné...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak cóóó, kde jstééé??? Všichni doufám zdraví?

    Tak pěkné léto a zas někdy napište!

    OdpovědětVymazat