Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

čtvrtek 5. srpna 2010

Martínek fotbalista

Už před dvěma lety to Martínkovi šlo dobře s míčem a oba nás to pochopitelně bavilo. Pak nějak bylo míň času a já si na jaře všimnul, že jeho "kopací technika" je horší. Takže zase trochu využíváme čas a vhodné příležitosti, abychom si hráli s míčem.

Před pár dny se zase vyskytla příležitost a hlavně Martínek měl chuť. Tak jsem mu schválně posílal vysoké míče, aby si s nimi poradil. Líbilo se mi jeho zaujetí a zkusil jsem ho zachytit. S připraveným foťákem u oka jsem mu kopal a snažil se ho vyfotit.

Výsledkem je několik akčních fotek.













Tuto považuji za obzvlášť vtipnou, protože jsem zachytil okamžik, kdy Martínka těsně přeletěl míč (je téměř schovaný za jeho hlavou).

1 komentář: