Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

úterý 14. září 2010

Malí požárníci

Minulý víkend jsme se náhodou připletli k nějaké akci. Pod vedením Martina Dejdara sestavovali děti z lega velké požární auto. Na zapojení do stavby jsme neměli dostatek času, tak jsem kluky alespoň vyfotil.






Tento víkend jsme naopak strávili doma. Martínkovi nebylo dobře, ale nebylo to nic vážného. Ondra se stále obdivuhodně drží, z čehož mám radost. Naopak mne zase otravují dutiny, takže nejvíc jsem se o víkendu snažil odpočívat já (teda nakolik je to možné se dvěma dětmi a starostí o domácnost). Alespoň pokračuju v postupném domácím úklidu, přebírání a chystání se na další akademický rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat