Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pondělí 24. ledna 2011

Co není v hlavě, musí být v nohách

Platnost rčení "co není v hlavě, musí být v nohách" jsem si znovu uvědomil v neděli.

Vstávali jsme včas a ráno bylo celkem v pohodě. Jako vždy však trvalo, než jsem nachystal ta svoje "miminka". Jsou to sice kluci šikovní, ale občas se promění v úplná miminka, která skoro nic neumí a hlavně chtějí dělat všechno jiné, než se chystat. Na tuto proměnu si téměř vždy vyberou zcela nevhodnou dobu. A korunu tomu nasadí, když pak ode mne celí nachystaní na mne z předsíně volají, abych nezdržoval a šel už taky, že na mne musí čekat a je jim horko.

Každopádně se mi opět podařilo, že kluci měli všechno a šli jsme poměrně včas. Jenže notný kus od domu jsem si uvědomil, že nemám klíče od auta. Takové blbosti jako starý rohlík a chleba na krmení kachniček jsem měl, ale to podstatné ne. Takže rychle zpět. Naštěstí jsem mohl nechat kluky dole u známé a sám si vyběhnout schody nahoru a dolů.

Pak už bylo vše v pořádku. Jen jsme přišli do kostela docela pozdě a pak jsme místo kachniček nakrmili lysky a racky.

Žádné komentáře:

Okomentovat