Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

úterý 11. ledna 2011

Pět jedniček do indexu

Řada médií dnes blbne s tím, že je v datu hned pět jedniček (11.1.2011). Večer jsem ve zprávách zaslechl, že podle numerologů to není zrovna šťastné datum. Mně to vůbec nevadí. Já jsem se dnes bavil tím, že jsem téměř všem studentům mohl na závěrečné hodině našeho Kolokvia z ekumenické teologie na téma Papežství všech pět jedniček do indexu klidně napsat. Co si učitel může víc přát?

Vůbec mi nevadí, že to bylo jen v datu, protože jsem udílel pouze zápočty. Naše fakulta stejně nemá číselnou stupnici, ale udílí se hodnocení A-F.

Podle numerologů bude lepším datem 11.11.2011. Na to se samozřejmě těším. Když už nic, tak budu mít svátek ;-)

1 komentář: