Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 14. ledna 2011

Výroba "plešounů" aneb Fotky ze stříhání

MARTÍNEK

Před...








...v průběhu...




... a po.







ONDRA

Před...






... a po.





13 komentářů:

  1. Ahoj, neber to jako kritiku, spíš poznámku ... nešlo by na strojku nastavit nějakou rozumnější delku. Přece mezi plešounky a vlasatci existuje i řada rozumnějších odstínů ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, chudáčci... A mně se tak líbili se svými vlásky.

    OdpovědětVymazat
  3. Mají hezké obličejíčky, tak jim to sluší i tak. :))
    I když já jsem také zastánce vlásků.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,také se mi kluci více líbili s vlasy a je to i izolační vrstva :).Kačice

    OdpovědětVymazat
  5. No tedy chlapci, to uz Vas nabudilo to jarni pocasi nebo Vas navstivily vsi ze skolky ?? ;-)))) Vlasky jsou lepsi, rekla bych ;-)
    S pozdravem Lucie

    OdpovědětVymazat
  6. Martine,
    mě se líbí :-) taky kluky bereme hoodně nakrátko, tedy jen teď nám vlasy nějak přerostli :-) je to bezúdržbové, že :-D
    teď jen nezapomínejte čepice doma :-)

    Aneta

    OdpovědětVymazat
  7. Martine, vlásky jim sluší daleko víc. Vždyť to moc dlouhý neměli ;).
    Příště bych na strojku nastavila aspoň 12mm ;).

    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se připojuji s přáním aby delší vlásky zůstaly! Takoví hezcí bloňdáčci, je to fakt škoda.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou to kráásní kluci, moc jim to sluší! Taky se přimlouvám propříště za větší vrstvu vlasů, přecejen mají vlasy k něčemu sloužit - chránit lebku, která má právě na hlavě kůži jen jemňoučkou. Staráš se ale o kluky výborně, opravdu obdivuji a moc fandím!
    Malvína

    OdpovědětVymazat
  10. super, my nase kluky take bereme strojkem. Nahodou jim to slusi, je to prakticke a bezpracne. Hezky kluci to jsou!

    OdpovědětVymazat
  11. Když informuju o stříhání, tak je to skoro vždy stejné. Řada žen preferuje vlasy :-).

    Dělám to z praktických důvodů. Jsem tak zvyklý u sebe i u kluků, přičemž na sebe používám ještě kratší sestřih a holím se častěji. Kluci jsou podle mne spokojení, zvlášť Martínek se už nějakou dobu dožadoval, abych ho ostříhal. Naopak Ondra se do toho zase tolik nehrnul.

    Kluci byli už celí rozčepýření a taky jsem zase četl, jak ve školkách a ve školách řádí vši. Navíc má sestřih i tu výhodu, že je nebude nikdo tahat za vlasy.

    Prostě praktický zvyk. Co byste chtěli od chlapa? ;-)

    Ostatně jestli budou po mně, tak by na vlasech neměli tolik lpět :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tiež sa pridávam ku "krátkovlasovcom". Môjmu synátorovi tiež udržujem podobný strih, aj keď to strihanie nie je také jednoduché ako u Vás. Jednoznačne je to veľmi praktické, hlavne pri umývaní vlasov. :o) Aj napriek tomu, že som žena, viac sa mi páči takýto strih vlasov. :o)

    Zuzana a Maťo

    OdpovědětVymazat
  13. A já jsem asi taky chlap, protože mě se prostě kluci takhle nakrátko strašně líbí a i ti moji mají momentálně na hlavičce asi tři milimetry;)

    Takže jim vyřiď, že jsou bomboví :) Moc jim to sluší :)

    Diny

    OdpovědětVymazat