Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 1. dubna 2011

Fotky z narozenin - dorty

Po dlouhé době zase vkládám nějaké naše fotky, tentokrát z narozeninového dne, o kterém jsem psal.

První dvě fotky zachycují kluky s dortem od mého otce, tj. od dědy Pepíka. Přáli jsme si jemný jogurtový, jaký dostal k narozeninám od nás a všem nám moc chutnal. Ten však nesehnal, tak přivezl čokoládový. Část ho dostal zpátky jako výslužku, protože kluci ho moc nesnědli.




Samozřejmě nemohla chybět dědova oblíbená prskavka (jak jsem nedávno viděl, vyžaduje ji i na svém dortu).




Na dalších dvou fotkách jsou kluci s dortem, který společně připravila Lenka s Ondrou, zatímco já jsem byl s Martínkem na hokeji. Klukům se moc líbil a Ondra měl navíc zážitek a radost z podílu na přípravě (a hlavně prý nadšeně ochutnával lentilky a gumové medvídky, kterými dort zdobili).

Sice měli kluci večer velké oči, takže jsem nakonec požadované porce dojídal sám, ale druhý den si na něm rádi pochutnali (jen Martínek chvílemi projevoval svůj odpor k banánům, kterých bylo v dortu jen trochu).






Schází nám tu ještě jden, jahodový dort/koláč upečený od Ivany, který jsme dostali v úterý. Byl tak výborný, že se po něm jen zaprášilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat