Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pondělí 4. dubna 2011

Ondra a krteček

Pořád tu píšu o tom, jak má Ondra oblíbenou kostru. Rád bych však uvedl na pravou míru, že i on je snad celkem normální dítě. Jeho nejoblíbenější postavou a nejoblíbenějším plyšákem, kterého si nejčastěji bere s sebou do postýlky, je krteček.

Mohli jsme se o tom přesvědčit ve středu při narozeninových nákupech, když jsme v jednom obchodě narazili na velkého plyšového krtečka. Ondra byl nadšený a hned se s ním mazlil. Na videu na YouTube to sice vypadá jako sehrané, ale já ho musel několikrát zastavit, aby to mělo nějakou hlavu a patu. On se s ním mazlil a mluvil legračním hlasem, že jsem se nejdřív musel sám bavit a teprve pak mě napadlo, že bych to zachytil a podělil se.

A ještě dvě fotky.






Jak je zřejmé i z našeho rozhovoru na videu, Ondra by si ho rád vzal domů, do postýlky. Nechal si však vysvětlit, že by se tam s ním nevešel...

Tak jsem rád, že jsem snad předložil důkaz o tom, že i Ondra je dítětem se vším všudy...

1 komentář:

  1. Hezký večer,
    ráda jsem si prohlídla tu spoustu fotek z posledních dní. Teda tolik dortů!!! To musela být krásná oslava. Brusle jsou taky super nápad, tak přeju šťastné bruslení bez pádů a úrazů.
    A krteček je i u nás velmi oblíbený.
    Jen tak dál!!! Těším se na další zprávy od Vás!
    Dana

    OdpovědětVymazat