Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

středa 6. dubna 2011

Trochu toho moudra (od dětí)

Martínek se zeptal: "Tatíí, jaký je rozdíl mezi životem a smrtí?"

Ondra zareagoval rychleji než já a volá: "Tatíí, já vím, jaký je rozdíl mezi letadlem a autem!"

Tak se ho ptám: "Jaký?"

Ondra: "Auta mají kola, letadla mají křídla... a lidi mají ruce!"

Martínek: "A já vím, jaký je rozdíl mezi životem a smrtí."

"Jaký?"

Martínek: "Když žiješ, tak žiješ a když umřeš, tak jsi mrtvej."

Po chvilce ještě upřesnil: "Když žiješ, tak ti ťuká srdíčko - zrovna jako teď mně. Když umřeš, tak už ti neťuká."

2 komentáře:

  1. Děkuji za úsměvná moudra. Krásné jarní dny a spoustu dalších "výroků".

    OdpovědětVymazat
  2. Martine, přeji Tobě i klukům hezké jarní dny a jenom ty hezké vzpomínky. Je mi moc líto, co vaši rodinu potkalo, ale z každého napsaného příspěvku jde cítit, jak moc se klukům snažíš dát. držte se! Radka

    OdpovědětVymazat