Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

čtvrtek 7. dubna 2011

Už si zase užíváme na kolech

V sobotu jsme s klukama na druhý pokus sehnali a koupili novou duši do Ondrova kola. Po malém souboji mezi kolem a mnou, který naštěstí dopadl vítězně pro mne, jsme mohli vyrazit. Od té doby si oba kluci opět užívají svých kol. Zatímco já jsem zatím svoje brusle ještě nevytáhl, takže se občas s klukama proběhnu. Naštěstí Ondra teprve pomalu získává zpět jistotu při jízdě, takže jezdí celkem pomalu, i když dnes mi už i on dal zabrat.

Jen stručně zmíním tu epizodu a jak se na mne Ondra díval s vyděšeným výrazem ve tváři, když jsem mu říkal, že budeme muset koupit novou duši. Jednak má o duši celkem neurčitou představu, jednak nedokázal pochopit, co se mohlo na jeho duši porouchat. Chvílemi si myslel, že si dělám jen legraci, jak je poslední dobou mým zvykem. Každopádně jsem si všimnul, že i tomu malému špuntíkovi na jeho duši záleží. Naštěstí jsme si brzo vyjasnili, že nejde o JEHO duši, nýbrž o duši do jeho kola...

Když jsou snad všechny naše duše v pořádku, tak můžeme podnikat malé výlety po okolí. Kousek na kole, na nedaleké letiště, pak jednu stanici metrem a s rychlým nákupem zase cestou domů.

















Žádné komentáře:

Okomentovat