Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pondělí 13. června 2011

Tatíí, jaké jsem znamení?

Nedávno se mě Martínek z ničeho nic zeptal: "Tatíí, jsem střelec, ryba, beran nebo ovce?"

Byl jsem opět zaskočen při nějaké práci, ale rychle jsem se zorientoval: "Myslíš, v jakém jsi se narodil znamení?"

"Ano, tati."

Protože na takové věci moc nejsem, nevím to z hlavy. Tak jsem usedl k počítači, že se podíváme.

Hovor zaujal i malého Ondru, který se hned připojil a zeptal se: "Tatíí a co jsem já? Ryba, kapr, lev nebo dinosaurus?"

Za chvilku jsme už věděli, že Martínek je narozený ve znamení Berana a Ondra ve znamení Raka. Ondra byl jen chvilku zklamaný, že není ve znamení dinosaura, ale rychle ho to přešlo. Od té doby co chvilku slyším, jak Martínek říká, že ho potrká a naopak Ondra, že ho cvakne.

Žádné komentáře:

Okomentovat