Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

středa 24. srpna 2011

Až vystuduju univerzitu, budu jezdit s traktorem




"Tatíí, jak se jmenuje ta nejvyšší škola?" zeptal se mě nedávno Martínek v obchodě u mléčných výrobků.

"Jak to myslíš, ta nejvyšší?" nechápal jsem jeho otázku.

"No přece ta nejvyšší, která se dá vystudovat," upřesňoval Martínek.

"Myslíš vysokou školu?"

"No a jak se to řekne jinak? Tam, co jsi studoval ty a pracuješ tam," pokračoval Martínek.

"Aha, ty asi myslíš univerzitu," konečně jsem pochopil, kam svými dotazy mířil.

"Ano, to je ono. Univerzitu," řekl spokojený Martínek a hned pokračoval: "Tak až vystuduju tu univerzitu, tak budu jezdit s traktorem a budu mít svojí farmu!"

"Tak to bys měl asi studovat Zemědělskou univerzitu," snažil jsem se smysluplně reagovat.

"To je jedno," překvapil mě Martínek. "Prostě až vystuduju univerzitu, tak budu jezdit s traktorem a budu mít svojí farmu."


A teprve pak mi to došlo! Už několikrát jsem mu v minulosti řekl, že má na něco dost času a že nejprve má vystudovat. Překvapil mě, jak vážně to zatím bere. Uvidíme, jak dlouho mu to vydrží. Vždyť nastupuje teprve do 1. třídy.

Žádné komentáře:

Okomentovat