Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 27. srpna 2011

Nejteplejší den v roce

V údajně nejteplejší den v roce jsme s klukama hned po snídani vyrazili na kola a já po delší době zase vytáhnul svoje brusle.

I když nebylo ještě takové horko, tak jsme se i tak pěkně zapotili.




Odpoledne jsme se před horkem ukrývali doma. Kluci odpočívali nebo si hráli. Já jako vždy dělal od každého něco.

Venku bylo skutečně horko. Na chvíli jsem na balkón na Sluníčko dal teploměr a ten naměřil více než 50 stupňů.




Večer jsem náhodou zachytil zprávu, že nad Prahou bude dobře vidět Mezinárodní vesmírná stanice (ISS), tak jsem kolem 21:13 sledoval její přelet.

Žádné komentáře:

Okomentovat