Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 12. srpna 2011

Vybavujeme prvňáčka

Tak jsme udělali další krok v rámci příprav našeho prvňáčka do školy. Pořídili jsme školní tašku, resp. dnes módnější baťoh.

Často se píše, že o výběru tašky by měl rozhodnout samotný školák. U nás to bylo trochu jiné. Martínek se do školy těší, což se snažím podporovat, takže se vlastně těšíme oba, co nového se tam naučí. Na druhou stranu příliš neprožívá nějakou konkrétní přípravu. Ohledně tašky se mě jen párkrát zeptal, zda nějakou vybereme, aby nemusel jít do školy s igelitkou, jak si z nás nedávno někdo utahoval. Sice jsem to odkládal, ale pak jsem k výběru tašky přistoupil se svojí pověstnou "rozvahou a důkladností". Peníze na tašku dostal Martínek už na jaře od babičky.

Rozhodl jsme se pro koupi téměř všemi doporučovaného Topgalu. Při první návštěvě obchodu jsem Martínka nechal vybrat. Dlouho si nemohl vybrat a pak zvolil jeden s motivem sportovců. Přiznávám, že se mi nelíbil a navíc jsem na něm našel pár nepraktičností. Martínek si s tím hlavu příliš nelámal a řekl mi, ať ho teda vyberu sám, že se mu bude líbit ten, který vyberu.

Tak jsem ho tedy vybral. S Martínkem jsem výběr konzultoval. Ukázal jsem mu vybraný a vysvětlil jsem mu, proč jsem vybral zrovna tento (počet kapes, jejich praktičnost atd.). Martínek byl spokojený a byl rád, že jsem mu dobře vybral. Tentokrát jsme ho nekoupili, protože k němu neměli penál. Ještě ten den jsem se pak na webu rozhlížel, kde by byl k dostání i s penálem a za příznivou cenu. Narazil jsem na internetový obchod Dráček.cz. Pak jsme si uvědomil, že znám jeho majitelku. Rozhodl jsem se, že jí pošlu mail. Ještě než jsem to udělal, zcela náhodou jsem jí druhý den potkal v ZOO. Domluvili jsme se, že se po dovolené zajdeme podívat do jejich nedávno otevřeného kamenného obchodu nedaleko Palmovky, kde mi poradí a pomůže vybrat.

To se včera stalo a můžeme se tak pochlubit šťastným školákem a jeho výbavou. Zase o jednu drobnou starost míň. Děkujeme Míšo, děkujeme babičko!











Bez blesku.




S bleskem (tj. zvýrazněné reflexní prvky).




Takže Dráček můžeme jen doporučit. I když si myslím, že ani reklamu nepotřebuje.

2 komentáře:

  1. Super taška, dobře jste vybrali. Hlavně že jsou tam ty reflexní prvky. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím školáčka, náš Martínek má úplně stejnou školní tašku jako váš Martínek, i s pouzdrem (a ostatními doplňky). Tak ať se naším Martínkům v 1. třídě líbí. Jitka

    OdpovědětVymazat