Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 8. října 2011

Hádanka: Co jsme měli k jídlu?

Se začátkem školního roku dětí a akademického roku studentů i učitelů je vhodné trochu protrénovat mozek. Při jedné hlášce Martínka jsem si vzpomněl na moji zdejší dávnou a krátkou tradici hádanek, které jsem zde párkrát dal (viz štítek hádanky). Možná i to, že čtenářky a čtenáři byli moc chytří, mě nakonec trochu odradilo :-).

Tentokrát mi to přijde docela zajímavé a náročné, navíc to rozhodně na googlu nenajdete.

Martínek mi řekl: "Děkuju, tatínku, že jsi dnes udělal tak dobrého pavouka!"

Tak schválně! Kdo si troufne hádat, co jsme měli k jídlu?

12 komentářů:

  1. Smažený květák. Markéta K.

    OdpovědětVymazat
  2. určitě něco smaženého :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bramborak ?? Zdravim vsechny chlapy doma :-))
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Špagety :-) Štěpánka

    OdpovědětVymazat
  5. Volské oko? :) Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Smažený hermelín?..... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se kloním k tomu buřtíku -u nás doma se tomu říkalo"čerti", manžel tomu říká "chobotnice". Prostě rozpůlíte kabanos či co,z každé strany 3xnakrojit a opéct na pánvi. A MArtine,kdy se dozvíme,co to opravdu bylo?

    OdpovědětVymazat
  8. taky se kloním k tomu párku :) u nás doma se běžně pojídají ježci (klobása s nařezanou šlupkou), hadi (vinná klobása) i chobotnice (párek s chapadly) :-))

    OdpovědětVymazat
  9. vinná,popřípadě bílá klobása.... tipuji já :)

    OdpovědětVymazat
  10. Byly to skutečně špagety. Martínek mi říkal, že to vypadá jako bych nasekal nožičky velkého pavouka a jeho hlavu vyhodil.
    Štěpánce gratuluji za správnou odpověď a ostatním děkuji za zajímavé tipy!
    Martin

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, tak tu je ešte jeden tip na vylepšenie pavúka. to by sa klukům určite páčilo. :)http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2519559427707&set=o.129749833706859&type=1&theater

    OdpovědětVymazat