Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

čtvrtek 6. října 2011

S Ondrou na bobové dráze

V pondělí bylo opět pěkné počasí, takže hned ten den byl veselejší. Kluci byli ve škole a školce a já vyrazili na zajímavý seminář, kam jsem byl pozván. Dopředu jsem avizoval, že má účast je nejistá, neboť nikdy nemohu slíbit, že třeba kluci neonemocní. Naštěstí vše bylo v pořádku a já si mohl poslechnout zajímavé příspěvky a setkat se s přáteli. Seminář svojí délkou převyšoval moje časové možnosti. Hlídání jsem nesehnal. Chvíli jsme uvažoval, jak by se to dalo udělat, ale i kdybychom obětovali hudebku, tak bych i tak musel odejít dřív. Mrzelo mě, že osazenstvo bude třeba ochuzeno o má "moudra", která by mohla zaznít v diskuzi. Nakonec jsem si to celkem vynahradil při obědě, kdy jsem odpovídal na pár zvídavých dotazů a mohl jsme tak alespoň soukromě vyjádřit svůj pohled na věc. Navíc mě odpoledne přepadla silná únava a já uznal, že rozvrhem kluků přidělený čas je pro mne tak akorát.

Vyrazil jsem pro kluky. Po škole a školce jsme zašli jen na skok domů, dali jsme si malou svačinku a vyrazili na hudebku. Díky počasí jsme mohli s Ondrou opět vyrazit na bobovou dráhu, kde jsem tentokrát udělal i pár fotek. Po hudebce jsme jako vždy zašli na nákup a pak domů. Pondělí je vždy dlouhý den a já doufám, že to budeme zvládat. Ještě jsme byli pozváni na slavnostní zahájení výuky na fakultě, konkrétně na bakalářském programu Teologie křesťanských tradic / Institutu ekumenických studií. Kluci i já bychom tam moc rádi zašli, ale nakonec jsme to museli odříct. Ještě vloni jsme mohli podobné večerní akce absolvovat (i když zrovna v době zahájení jsme tehdy bojovali s nemocemi), ale letos to už možné asi nebude. Vidím, že kluci toho mají dost a je třeba je kolem osmé ukládat do postele.

Tak tady pár fotek, jak jsme si s Ondrou užívali pěkné pondělí.







Žádné komentáře:

Okomentovat