Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

úterý 29. listopadu 2011

Andílek a čertík

V pondělí kluci zatoužili po nějaké domácí vánoční výzdobě. Bez mučení přiznávám, že na tohle moc nejsem. Naopak třeba můj otec na to až pedantsky dbal. Na druhou stranu byl šikovný, takže třeba vyráběl adventní věnce a jinou výzdobu. Ostatně jsme si všimnul, že v jedné z krabic mám po něm i nějaký korpus na věnec a pár rolí krepového papíru.
Tak jsme se alespoň zašli podívat do obchodu. Což o to, velké množství všelijakých ozdob, ale skoro nic se mi nelíbilo. Přišlo mi to přeplácané, kýčovité nebo nevkusné. Kluci se dovolili a odpochodovali do domečku, který byl v oddělení vystaven. Já zatím přebíral různé vánoční věci a hledal jsem, co bych vzal na milost. Třeba něco jednoduchého na okna nebo na dveře. Nic se mi však nelíbilo.

Nakonec jediné, co jsme pořídili, byl andílek a čertík. To jsem pro změnu vybral v podstatě hned. Martínek chtěl andílka, Ondra nejdřív nic, ale po chvíli byl rád, že jsem mu koupil čertíka.

Tak jsem je hned vyfotil (už v pyžamu, protože byl fofr), takže tady je máte oba, andílka i čertíka:





3 komentáře:

  1. Krásné fotky a kluci jsou takoví andílci s čertíky v očích.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherne fotky. Moc vam fandim a vyprosuji hodne Bozi milosti a sily do dalsich dni. Ester

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherní kluci a krásné úsměvy.

    OdpovědětVymazat