Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pondělí 16. ledna 2012

Kluci v nových pyžamech

Dlouho jsem nefotil a neměl jsem sem co vkládat, tak jsem se to teď, začátkem nového roku, snažil trochu dohnat. Chtěl jsem vyfotit kluky v jejich nových pyžamech, co dostali pod stromečkem. Bylo to však už večer a jak stále ještě fotím jen na automat, tak jsem nebyl s výsledkem spokojený. Navíc přimět Ondru, aby chvíli stál trochu normálně a nedělal nějaké opičky, je docela náročné.

Nakonec stejně ta první vyšla asi nejlíp.


Na dalších byl už Ondra neposedný a všelijak se kroutil.




Trochu víc zblízka. 


Ondra pak trval na tom, že se chce vyfotit s medailemi, které dostal už k svátku. On samozřejmě se zlatou.




A jak tak Ondra blbne, tak si teprve všimnu, že má sice nové pyžamo, ale už si ho stačil zašpinit od pasty. Je tedy pěkné prasátko. Martínek se mu směje a Ondra hledá, kde je špinavý. Nedaří se mu to najít a je čím dál tím směšnější.


Když to zašpiněné místo Ondra, po mé nápovědě, konečně najde, tak už se Martínek smíchy válí po zemi, proto na této fotce už není (jen dole je vidět kousek jeho nohy a ruky).


No co, pyžamo se vypere a smích je zdravý :-).

2 komentáře:

  1. Krásní kluci i pyžamka.A moc hezké povídání,jste šikulky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherní kluci a úžasná pyžámka. To šmoulí by se líbilo Jendovi. Šmoulové teď vedou - jedou na DVD od rána do večera. Hezký den, Martine.

    OdpovědětVymazat