Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

pátek 20. dubna 2012

Každý máme nějaký sen

Každý máme nějaký sen. Mým největším snem a velkým přáním je, abych se dožil toho, jak z kluků vyrostou šikovní a velcí muži, kteří se budou o sebe umět postarat.

Poslední dobou mám pocit, že oba kluci mají taky jedno velké přání. Už několikrát se mě ptali, zda budou moct se mnou jít na pivo, až jim bude 18. Oba se na to už teď evidentně těší, zvlášť menší Ondra. Je fajn, že jim zatím nevadí, že to nebude hned. Alespoň se mají na co těšit.

Když jsem nad tím večer přemýšlel, tak jsem si říkal, že se naše přání zase až tolik neliší. Kluci i já si budeme muset ještě nějakou dobu počkat a snad se máme na co těšit. Tak uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat