Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 23. června 2012

Ondrovi je pět let

Našemu Ondrovi je pět let!

Za poslední rok udělal velký pokrok. Zřejmě hlavně díky tomu, že od září je ve školce sám, už bez svého staršího bráchy, stal se celkově samostatnější, komunikativnější. Mám z něj velkou radost, i když je to pěkný lumpík, který si rád staví hlavu, někdy trucuje, jindy se vzteká. Není to ale nic, co by nešlo zvládnout. Taky je pěkně vidět, jak je prostě hodně jiný než Martínek. Jejich vztahy se trochu zhoršily, více se pošťuchují a dělají si schválnosti, ale i tak si myslím, že jejich vztah je spíš nadprůměrně dobrý. Ostatně se jim v tom snažím pomáhat, aby se naučili domlouvat se a držet při sobě.

Ondra to sice nemá bez maminky jednoduché, ale je to šikovný kluk. A já mu přeji, aby byl nejenom šikovný, ale i veselý a uměl si v životě dobře poradit.



Vzpomínky z jeho života a některé fotky jsou k dispozici v článcích k jeho třetím (ZDE) a čtvrtým (ZDE) narozeninám.

Hodně štěstí, Ondro !!

4 komentáře:

  1. Ondrovi preji vse nejlepsi:)
    Prave jsem narazila na Vas blog, dozvedela se o vasem pribehu a neda mi to nereagovat, vse, cim jste si prosel muselo byt nepredstavitelne tezke, ale myslim, ze jste to zvladal vyborne. Divala jsem se na rozhovor na Z1 a prijde mi az usmevne, jak se za tu dobu spolecnost zmenila. Doufam, ze dnes by to snad nebylo brano jako tak neobvykla vec, ale spise jako cin, ke kteremu bychom meli prokazovat uctu, respekt a snad i obdiv. A diskutovana otazka v rozhovoru, zda to deti nepoznamena, zda to pro ne nebylo horsi... Ted jde jen o muj osobni nazor, myslim, ze je to poznamena, urcite to nekde v hlavicce maji, ale ne ve zlem smyslu, spise bych rekla, ze jim opravdu pomohlo se s maminkou touto cestou rozloucit a byt ji nablizku v tezkych chvilich. Mozna jim to take vice pomohlo se s celou situaci vyrovnat. Soudim tak jen ze sveho hlediska, kdy jsem v detstvi nemela moznost rozloucit se se svou babickou a strasne dlouho mi trvalo vubec si uvedomit, ze uz tady neni, ze mi neotevre dvere, ze ji nepotkam nekde ve meste a podobne.. Urcite to kluky posililo, a jednou, az to cele budou vice vnimat, ci uvidi z jine perspektivy, budou vdecni, ze s maminkou mohli do posledni chvile byt.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji Ondrovi, jeho bráchovi i tatínkovi všechno dobré - zdraví, spokojenost a hodně radosti!
    Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Ondrovi přejeme všechno nejlepší, hodně zdraví a spoustu kamarádů.

    OdpovědětVymazat
  4. Ondrášku všechno nejlepší k narozeninám. Přeje teta Zdeňka

    OdpovědětVymazat