Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 23. června 2012

Zkouška v hudebce

Už téměř před měsícem Martin úspěšně absolvoval svoje první zkoušky v hudebce. Nejprve to vypadalo složitě a zdálo se, že s ohledem na téměř tříměsíční absenci bude Martin přípravný půlrok na klávesách opakovat. Konečně jsem mu pořídil klávesy a tři týdny jsme využili k poměrně intenzivnímu cvičení. Sama paní učitelak byla překvapená, jak se Martin zlepšil. Zkoušku nejenom zvládnul na výbornou, ale i dalšího přítomného pana učitele překvapil svojí bezprostředností a nebojácností. Po zkoušce mi oba říkali, že Martin je šoumen se skvělým vystupováním. Měl bych ho prý dát do herecké školy. Sice nevidím rád, když se Martin moc předvádí, ale tentokrát jsem byl rád. Znamenalo to, že si Martin věřil a že neměl trému a zbytečné obavy.

Malá fotoreportáž:

Zatímco Ondra byl ve školce, vyrazil jsem s Martinem ke zkouškám do hudebky. Byl slušně oblečen, ale jel na koloběžce.


Dobrou náladu považuji za základ úspěchu. Martin jí měl, i když nechápu, proč mi zapózoval po vzoru sochy svobody.


Hurá na zkoušku!


Těsně před jediným pádem této jízdy.


Martin je připraven a odhodlán předvést dobrý výkon.


I když malé obavy ve tváři jsou znát, ale neboj, o nic moc nejde.


Pro jistotu ještě trénink "na sucho", tj. podle not ale bez kláves.



A tady je závěrečná radost po úspěšné zkoušce.

 

1 komentář:

  1. Gratuluji! Brácha (11 let) taky hraje odmala na klávesy a je to poznat, že čím dřív se začne, tím líp. Já jsem začínal s flétnou, na klávesy jsem hrál 5 let a je to znát. Tak hodně úspěchů malému hudebníkovi!

    OdpovědětVymazat