Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

neděle 25. listopadu 2012

Může žena velet vojákům? aneb Martinova aplikace historických znalostí

"Kluci, vojákům většinou nevelí žena," komentoval jsem před časem hru kluků, když se coby "vojáci" nechali podle mne příliš komandovat od jedné holky.

"Ale tati, co třeba Libuše?" oponoval mi Martin.

"To byla výjimka," odpověděl jsem.

"A co Marie Terezie, ta přece taky vládla, takže to nebyla zase taková výjimka," pokračoval Martin v historických příkladech.

Nakonec jsem tedy před Martinovými historickými příklady kapituloval. Nechal jsem kluky při hře podle jejich představ a přemýšlel jsem, jak jsem si naběhl, když jsem s nimi v nedávné době sledoval postupně všechny díly pěkně udělaného animovaného seriálu Dějiny udatného českého národa.

Musím uznat, že Martin předvedl, jak dobře umí získané znalosti aplikovat.

Doufám, že mu to vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat