Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 22. prosince 2012

Tatí, jsi slavný? A podepíšeš se mi?

Pochlubil jsem se klukům se svojí malou portrétní fotku u článku v novinách.

"Jéé, tatíí, to jsme nevěděli, že jsi tak slavnej, že se o tobě píše v novinách!" radoval se Martin.

Vysvětlil jsem mu, že to není o mně, ale ode mne.

Po chvíli se mě Martin zeptal: "Tatíí, jsi slavnej?"

"Slavnej nejsem a ani nechci být," odpověděl jsem, "možná jsem jen pro některé lidi známej."

"A tatíí, podepíšeš se mi?" dožadoval se hned Martin autogramu.

Než jsem však stačil zareagovat, pokačoval: "Počkej, vlastně nemusíš, vždyť já mám tisíce podpisů v sešitech a v žákovské." A spokojeně odkráčel.

1 komentář:

  1. :-)
    to jsou skvělé hlášky. Tak ať jste zdraví, ať máte Vánoce hlavně ve svých srdcích.
    Anička

    OdpovědětVymazat