Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

úterý 19. března 2013

Domácí jarní zahrádka

Ve svém článku o karnevalu jsem napsal, že si snad z toho zbytečného stresu vezmu nějaké ponaučení. Po této zkušenosti a při úvahách nad nedostatkem energie jsem si uvědomil, že energie bych měl nepochybně více, kdybych víc spal (to se mi už delší dobu moc nedaří) a kdybych svojí energií neplýtval na věci nepodstatné a raději ji více zaměřil správným směrem.

Proto jsem se hned druhý den rozhodl a s klukama jsme první březnový den vyrazili do obchodu, abychom si to doma trochu vylepšili. Klukům jsem nejenom dovolil, aby si každý vybral nějakou kytičku, ale nakonec jsme koupili od každého druhu jednu. Schválně jsme koupili hodně malé, abychom si užili ten jarní zázrak růstu.

Ne, že bych neměl plno jiných povinností, ale investoval jsem energii i do přesazení kytiček do větších a stabilnějších květináčů. Díky tomu nám kytky vydržely déle.

Podstatné na tom bylo to, že tato investice byla do něčeho, co nám s klukama udělalo radost, což není málo.

Jen teď budu muset vyřešit, co s odvektlými rostlinkami (doporučuje se třeba vysušení a zasazení do země venku) a také co s chutí kluků na další rostlinky.







Nakonec "zahrádka" vyrostla tak vysoko, že se za ní kluci mohli schovávat.





 Taky nám vyrostla jedna rarita:



2 komentáře:

  1. Kdybyste neměli kde zasadit, na naší zahrádce je místa :)))

    Ondra strašně vyrostl, kdyby nebyl vedle Martínka, tak ho nepoznám !!!

    Zdravíme z Ovečkova !!:)

    M. a spol.

    OdpovědětVymazat
  2. No vy jste tedy zahradníci!Taky přivoláváme jaro,krásný je i zlatý déšť a nic to nestojí.

    OdpovědětVymazat