Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

úterý 27. května 2014

Pečlivý výběr a radost z volby aneb Zodpovědná občanská výchova v praxi

"Koho budeme volit?" zeptal jsem se svého mladšího školáka. "Nevím," odpověděl a po chvíli dodal: "Tak asi ty, co volíme vždycky." Tak asi jo. To jen kdyby měl někdo pocit, že nejsem konzervativní.

Volby jsme stihli ještě před bouřkou a průtrží mračen. Mladší Ondra zažil zřejmě jedinou výhodu za celé období, kdy byl brácha na škole v přírodě, tj. nemusel se s ním tahat o to, kdo vhodí obálku do volební urny. Nejprve však musel pečlivě vybrat... Jenže lístků bylo tolik, že to po nějaké chvíli vzdal a požádal mě o pomoc.

A tady tři fotky (horší kvality, protože jsou jen z mobilu) na téma: Pečlivý výběr a radost z volby aneb zodpovědná občanská výchova v praxi.

 

 

1 komentář:

  1. Dobrý den,
    můj komentář se nevztahuje právě k tomuto příspěvku. Náhodou jsem se včera dostala k tomuto blogu a četla si v něm i různé starší články. Protože pracuji jako učitelka na základní škole, oslovilo mě jedno téma - jak děti prožívají to, když se kolem nich stále mluví o maminkách (čítanka, písanka, Den matek), a ony přitom samy maminku nemají. Zamýšlela jsem se nad tím, jak nejlépe zabránit této bezděčné krutosti, ale nevím si tak úplně rady - o maminkách nehovořit vůbec nelze. M.H.

    OdpovědětVymazat