Martinovy Marnosti

Martinovy Marnosti


Marnost nad marnost, všechno je marnost. K čemu je člověku všechno to pachtění?
Spisování mnoha knih nebere konce a mnohé hloubání unaví tělo.
(biblická kniha Kazatel)

sobota 28. února 2015

Premiéra v živém vysílání TV NOE

Přes náročnou domácí situaci s marodama jsem se nakonec nechal přemluvit a přijal jsem pozvání do křesťanské televize TV Noe, abych absolvoval své první živé televizní vysílaní jako host, podle anotace dokonce jako "významný host", hodinového pořadu Dům ze skla? Kluci se naštěstí uzdravili a přátelé z farnosti je na ten večer přijali ke svým třem dětem, takže byli zajištěni. Já jsem se pro jistotu těsně před pořadem nadopoval kapkami proti kašli, takže jsem snad ani jednou nezakašlal, i když chvílemi bylo prý slyšet, jak funím svým plným nosem.

Byl jsem samozřejmě nervózní, ale nakonec to dopadlo celkem dobře, i když jistě by se leccos dalo říct líp. Jsem přece jen člověk spíš píšící a vždy mi trvá dost dlouho než jsem s nějakou formulací spokojený. Při přednáškách si mohu dovolit, že se opakuji případně doplňuji.

Do televize jsem šel s úmyslem udělat především reklamu na studium teologie, nakonec z toho vyšla spíš reklama na časopis Getsemany.

Pro případné zájemce je pořad k nalezení v archivu televize:
http://tvnoe.tbsystem.cz/index.php?cs/videoarchiv



Žádné komentáře:

Okomentovat